marți, 13 septembrie 2011

Câte ceva despre trecut



Cu sunete bizare în țeastă, încerc să trec peste hopurile prezentului cu gândul spre viitor, cu privirea îndreptată spre trecut, cu dezamăgirea prezentă, gândindu-mă la ceea ce-au făcut unii dintre contemporani... au lăsat sânge pe rana deschisă, fără să doară... Dormiți unde vreți, doar norocul de a vă fi născut mai devreme v-a adus în locurile în care sunteți astăzi. Puțin, foarte puțin, mulțumirile sunt doar prezente, atenție la ceea ce vă rezervă viitorul.

Despre primele postări în blogosferă

Cum cânți când te prinde cineva de coaie ? Sună urât, iar astăzi mi se pare puțin și nu mai știu. Adio, durere cuprinsă în sunete bizare, aproape pițigăiate... La dracu' ! Bestial !

De 3 ics curvă care te plimbi pe holurile vieții... Meriți respect, viața nu începe fără tine... În martie, împleticite în picioare, babele sunt mai frumoase la jumătatea lui septembrie. Anacronice și sexy... Mereu... Doar unele femei merită respect, acest lucru e sigur, indiferent de perioada anului în care te gândești la gestație. Și ca să nu uit, femeile care nu au ce face, se întorc cu fundul la... gestație. Își suflecă chiloțeii și începe spectacolul. Trist, nu acaparează pe nimeni... Un lucru e cert. Dacă ești babă nu poți să călărești mașina în curu' gol. Dacă o faci, se uită lumea urât la tine și se întreabă de unde te-ai nimerit cu patru roți dezbrăcate. Beton !

Am fost pionier. Dacă nu m-a luat dracu', înseamnă c-a fost bine. Halal constaSTARE...

E cert, nu pot să călăresc bicicleta, dar nu am nici Harley pe care să mă sui. Pe ce puii mei să mă sui ca să am orgasm instantaneu ? Ha !!! Rămân cu dorința...

Alte constatări

1. Femeia de serviciu nu deschidea dimineața buda la facultate... Și te pișai pe tine.
2. Tipa care bloca liftul între etajele 5 și 6 a dispărut, acum a apărut alta cu fundu' puțin mai mic, fără priză la lift.
3. Bibliotecarele sunt mai cool decât altădată. Cel puțin, așa le văd eu.
4. Săru'mâna, m-aș învoi tot anu', îmi dai voie ?
5. Cu coatele de birou nu se sprijină doar secretarele. Mda, e întuneric și nu se vede prea bine.
6. Mai vrea femeia pe care o iubesc ? Oare nu a primit destul !?
7. Mai sunt sute de minute până dimineață. Noroc...

Altfel

A cântat cineva vreodată despre WoW-ie ? Te iubesc, Wow-ie... Când am inspiraţie scriu, când nu, scriu... Sunt un fel de cioban. Un cioban neposesor de... WoW-ie. La prima postare, la... SFÂRȘIT !

Sursă foto: www.voltexdesign.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu